www.signdesign.ro Pandantiv initiatic argint HAMSA cu smarald, rubin si perla 3
www-signdesign-ro-pandantiv-initiatic-argint-hamsa-cu-smarald-rubin-si-perlawww.signdesign.ro Pandantiv initiatic argint HAMSA cu smarald, rubin si perla 1www.signdesign.ro Pandantiv initiatic argint HAMSA cu smarald, rubin si perla 2www.signdesign.ro Pandantiv initiatic argint HAMSA cu smarald, rubin si perla 4www.signdesign.ro Pandantiv initiatic argint HAMSA cu smarald, rubin si perla 5www.signdesign.ro Pandantiv initiatic argint HAMSA cu smarald, rubin si perla 6www.signdesign.ro Pandantiv initiatic argint HAMSA cu smarald, rubin si perla 7www.signdesign.ro Pandantiv initiatic argint HAMSA cu smarald, rubin si perla 8

Pandantiv initiatic argint HAMSA cu smarald, rubin si perla

239 lei

Pandantiv initiatic argint HAMSA cu smarald, rubin si perla: Pandantiv initiatic din argint 925, construit, pornind de la reprezentarea clasica a simbolului HAMSA, cel cunoscut de musulmani drept „Mana Fatimei”, iar de crestini „Mana Fecioarei Maria”. Hamsa reprezinta o palma deschisa, in mijlocul careia se gaseste un ochi, fiind un talisman care reuneste trei mari simboluri:: simbolul ochiului care arata conditia supraomeneasca in care clarviziunea ajunge la perfectiune, cu o traditie atat de mare in spiritualitatea araba, cu simbolul cifrei cinci, pentagrama celor cinci simturi si a casatoriei, pe fundalul mainii, care prin esenta e un simbol al protectiei. Aceasta bijuterie capata culoare si stralucire prin prezenta smaraldului, piatra a regenerarii si restabilirii, capabila sa inlature emotiile negative, a rubinului, care, datorita efectelor sale protectoare, va face mai puternici in cazul unor dispute sau controverse si a perlei, simbol al constiintei de sine, strop de Divinitate, Invatator al evolutiei emotionale.
Lungime: 4,1 cm.
Greutate: 5,1 gr.
Designul acestui pandantiv initiatic, clasic arab, porneste de la simbolul lumii islamice, cel al Mainii Fatimei, simbol asimilat in lumea crestina cu Mana Sfintei Fecioare Maria. Reprezentarea porneste de la o palma deschisa in mijlocul careia se regaseste un ochi. Cel putin in forma ei clasica, Hamsa reuneste simbolistica cifrei cinci, a ochiului si pe cea a mainii, toate trei fiind simboluri universale, considerate ca avand o anumita putere in ceea ce priveste protectia in general si, protectia impotriva deochiului, in special. Cifra cinci apare in multe culturi ca un simbol al echilibrului si al uniunii, fie ca reprezinta insotirea principiului ceresc (3) – Treimea – cu cel pamantesc al mamei (2) – complementaritatea principiului feminin cu cel masculin, totalitatea celor cinci simturi si forme sensibile ale materiei sau ordinea si perfectiunea Universului: doua axe, una verticala si una orizontala, trecand prin acelasi centru. Cifra cinci este, prin excelenta, un simbol al echilibrului. Pentru islam, cifra cinci este o cifra a integralitatii ritualurilor, a cercurilor complete:
„In islam, unde i se manifesta o adevarata predilectie, cinci este o cifra fasta: pentagrama celor cinci simturi si a casatoriei. Cinci este numarul orelor de rugaciune, al bunurilor harazite dijmei, al elementelor din natura, al zilelor petrecute pe Arafat, al felurilor de post, al motivelor pentru care se face ablutiunea, al dispenselor pentru ziua de vineri. Tot aici intalnim cea de-a cincea parte din comori sau din prada, cele cinci generatii necesare razbunarii tribale, cele cinci camile pentru diya, cele cinci formule de rugaciune: Mare este Allah!, cei cinci martori ai Mubahalei (pactul), cele cinci chei coranice ale misterului (Coran 6, 59; 31, 34), precum si cele cinci degete ale mainii Fatimei”.
Chevalier considera ca ochiul, ca simbol, trebuie discutat in cele trei aspecte ale sale, pe care le denumeste “ochi fizic”, “ochi frontal” si “ochiul inimii”. In timp ce primele doua percep in mod complementar si opus activitatea viitorului si a trecutului, cel de-al treilea ochi are functia de a unifica, este corespondentul focului. Cel de-al treilea ochi arata conditia supraomeneasca in care clarviziunea ajunge la perfectiune, precum si, dintr-o perspectiva mai inalta, participarea solara. Prin urmare, ochiul, ca si cifra cinci, concentreaza si uniformizeaza aspecte ale realitatii. In timp ce simbolismul cifrei cinci presupune reunirea cerului si a pamantului, a tuturor aspectelor fiintei (omul poate fi inscris intr-o pentagrama), ochiul reuneste cunostinta trecutului cu cea a viitorului si o filtreaza printr-o intelegere atemporala. La egipteni, ochiul era un simbol sacru care se regaseste pe aproape toate operele de arta, sursa de fluid magic, ochiul purificator sugerand vigilenta eterna. Desi interesul pe care il trezesc este aproape universal, amuletele sunt indeobste asociate cu vechii egipteni, care le purtau peste tot, chiar si in mormant.
Piatra de inspiratie si rabdare infinita, smaraldul pune cu mare integritate accentul pe viata. „Piatra a iubirii implinite”, smaraldul aduce fericire si sinceritate, consolideaza unitatea, dragostea neconditionata si parteneriatul, favorizeaza prietenia, mentine echilibrul in cadrul relatiilor. Deschide chakra inimii si are un efect calmant asupra emotiilor.
Dintre cele mai importante caracteristici care i se atribuie perlei enumeram: vitalitatea, frumusetea, inocenta, inteligenta si integritatea, aducand purtatoarei un plus de catifelare, blandete, armonie.
Datorita perlei – simbol al constiintei de sine, care te ajuta sa-ti traiesti viata cu intensitate, devotament si iubire – aceasta bijuterie devine un talisman al prosperitatii si bogatiei, al puritatii, sinceritatii, cinstei, inocentei si norocului.
Simbol al abundentei , rubinul stimuleaza in primul rand prima chakra – Muladhara – dar si chakra inimii – Anahata – echilibrand inima. Incurajeaza „urmarirea fericirii extreme”. Scut puternic impotriva atacului energetic si a vampirizarii, rubinul induce atitudini pozitive, clarifica viziunile, stimuleaza pasiunea si entuziasmul.
O bijuterie protectoare care reda purtatorului increderea in sine, optimismul si echilibrul emotional, stimuland unitatea, dragostea neconditionata si parteneriatul, capacitatea de exprimare a emotiilor si sentimentelor!

Stoc epuizat

daca iti place, spune si prietenilor!

google pinterest

Descriere Produs

Pandantiv initiatic argint HAMSA cu smarald, rubin si perla: Pandantiv initiatic din argint 925, construit, pornind de la reprezentarea clasica a simbolului HAMSA, cel cunoscut de musulmani drept „Mana Fatimei”, iar de crestini „Mana Fecioarei Maria”. Hamsa reprezinta o palma deschisa, in mijlocul careia se gaseste un ochi, fiind un talisman care reuneste trei mari simboluri:: simbolul ochiului care arata conditia supraomeneasca in care clarviziunea ajunge la perfectiune, cu o traditie atat de mare in spiritualitatea araba, cu simbolul cifrei cinci, pentagrama celor cinci simturi si a casatoriei, pe fundalul mainii, care prin esenta e un simbol al protectiei. Aceasta bijuterie capata culoare si stralucire prin prezenta smaraldului, piatra a regenerarii si restabilirii, capabila sa inlature emotiile negative, a rubinului, care, datorita efectelor sale protectoare, va face mai puternici in cazul unor dispute sau controverse si a perlei, simbol al constiintei de sine, strop de Divinitate, Invatator al evolutiei emotionale.
Lungime: 4,1 cm.
Greutate: 5,1 gr.
Designul acestui pandantiv initiatic, clasic arab, porneste de la simbolul lumii islamice, cel al Mainii Fatimei, simbol asimilat in lumea crestina cu Mana Sfintei Fecioare Maria. Reprezentarea porneste de la o palma deschisa in mijlocul careia se regaseste un ochi. Cel putin in forma ei clasica, Hamsa reuneste simbolistica cifrei cinci, a ochiului si pe cea a mainii, toate trei fiind simboluri universale, considerate ca avand o anumita putere in ceea ce priveste protectia in general si, protectia impotriva deochiului, in special. Cifra cinci apare in multe culturi ca un simbol al echilibrului si al uniunii, fie ca reprezinta insotirea principiului ceresc (3) – Treimea – cu cel pamantesc al mamei (2) – complementaritatea principiului feminin cu cel masculin, totalitatea celor cinci simturi si forme sensibile ale materiei sau ordinea si perfectiunea Universului: doua axe, una verticala si una orizontala, trecand prin acelasi centru. Cifra cinci este, prin excelenta, un simbol al echilibrului. Pentru islam, cifra cinci este o cifra a integralitatii ritualurilor, a cercurilor complete:
„In islam, unde i se manifesta o adevarata predilectie, cinci este o cifra fasta: pentagrama celor cinci simturi si a casatoriei. Cinci este numarul orelor de rugaciune, al bunurilor harazite dijmei, al elementelor din natura, al zilelor petrecute pe Arafat, al felurilor de post, al motivelor pentru care se face ablutiunea, al dispenselor pentru ziua de vineri. Tot aici intalnim cea de-a cincea parte din comori sau din prada, cele cinci generatii necesare razbunarii tribale, cele cinci camile pentru diya, cele cinci formule de rugaciune: Mare este Allah!, cei cinci martori ai Mubahalei (pactul), cele cinci chei coranice ale misterului (Coran 6, 59; 31, 34), precum si cele cinci degete ale mainii Fatimei”.
Chevalier considera ca ochiul, ca simbol, trebuie discutat in cele trei aspecte ale sale, pe care le denumeste “ochi fizic”, “ochi frontal” si “ochiul inimii”. In timp ce primele doua percep in mod complementar si opus activitatea viitorului si a trecutului, cel de-al treilea ochi are functia de a unifica, este corespondentul focului. Cel de-al treilea ochi arata conditia supraomeneasca in care clarviziunea ajunge la perfectiune, precum si, dintr-o perspectiva mai inalta, participarea solara. Prin urmare, ochiul, ca si cifra cinci, concentreaza si uniformizeaza aspecte ale realitatii. In timp ce simbolismul cifrei cinci presupune reunirea cerului si a pamantului, a tuturor aspectelor fiintei (omul poate fi inscris intr-o pentagrama), ochiul reuneste cunostinta trecutului cu cea a viitorului si o filtreaza printr-o intelegere atemporala. La egipteni, ochiul era un simbol sacru care se regaseste pe aproape toate operele de arta, sursa de fluid magic, ochiul purificator sugerand vigilenta eterna. Desi interesul pe care il trezesc este aproape universal, amuletele sunt indeobste asociate cu vechii egipteni, care le purtau peste tot, chiar si in mormant.
Piatra de inspiratie si rabdare infinita, smaraldul pune cu mare integritate accentul pe viata. „Piatra a iubirii implinite”, smaraldul aduce fericire si sinceritate, consolideaza unitatea, dragostea neconditionata si parteneriatul, favorizeaza prietenia, mentine echilibrul in cadrul relatiilor. Deschide chakra inimii si are un efect calmant asupra emotiilor.
Dintre cele mai importante caracteristici care i se atribuie perlei enumeram: vitalitatea, frumusetea, inocenta, inteligenta si integritatea, aducand purtatoarei un plus de catifelare, blandete, armonie.
Datorita perlei – simbol al constiintei de sine, care te ajuta sa-ti traiesti viata cu intensitate, devotament si iubire – aceasta bijuterie devine un talisman al prosperitatii si bogatiei, al puritatii, sinceritatii, cinstei, inocentei si norocului.
Simbol al abundentei , rubinul stimuleaza in primul rand prima chakra – Muladhara – dar si chakra inimii – Anahata – echilibrand inima. Incurajeaza „urmarirea fericirii extreme”. Scut puternic impotriva atacului energetic si a vampirizarii, rubinul induce atitudini pozitive, clarifica viziunile, stimuleaza pasiunea si entuziasmul.
O bijuterie protectoare care reda purtatorului increderea in sine, optimismul si echilibrul emotional, stimuland unitatea, dragostea neconditionata si parteneriatul, capacitatea de exprimare a emotiilor si sentimentelor!

www.signdesign.ro Pandantiv initiatic argint HAMSA cu smarald, rubin si perla 5

Opinii

Nu există nici un comentariu, vrei să fii primul care comentează? Dacă da, atunci Click Aici!

Fii primul care comentează “Pandantiv initiatic argint HAMSA cu smarald, rubin si perla”